wil je met mij trouwen?

Dat vraag je niet zomaar aan iemand. Zeker niet online.

OF je bij mij wilt komen werken?

Dat vraag je niet zomaar aan iemand. Zeker niet online. En al helemaal niet bij een eerste contactmoment. Net als je dat je niet zomaar een interessante kandidaat op LinkedIn benaderd met de vraag of je bij mij wilt komen werken? Uit data van Linkedin blijkt dat er gemiddeld 5.8 maanden én gemiddeld 35 interacties nodig zijn om van de latente doelgroep een actief geïnteresseerde kandidaat te krijgen.

Blue Beach versnelt dit proces. Vier weken lang voeren we campagne om de doelgroep voor jouw vacature te inspireren en stimuleren tot het nemen van een volgende stap. We hebben hier een unieke en bewezen aanpak voor ontwikkeld. Ieder pakket brengt afzonderlijk interacties met zich mee die versterkend op elkaar werken.

Intelligence Group

Jouw gedroomde kandidaat wordt op de hoogte gebracht van de leuke vacature die op dit moment bij jullie mooie organisatie open staat. Die garantie durven wij te geven bij afname van het Seaglass pakket of bij de combinatie van de Dune en Lagoon pakketen. 

We gebruiken data van de Intelligence Group om de doelgroep en markt te analyseren. Zo zijn we niet alleen mens -en waardegedreven, maar ook datagedreven. Tijdens de campagnes monitoren we voortdurend de voortgang en stellen onze recruitment growth marketeers de campagne bij om het resultaat te optimaliseren: de beste kandidaat bij jou in beeld als geïnteresseerde sollicitant.

Een kandidaat vinden die wel bij je past?

Recruitment campagnes die je merkidentiteit uitdragen