Over Ons
Wij zijn Blue Beach
Maak kennis
Leer ons op deze pagina alvast beter kennen. Ga je voor liever voor persoonlijk? Wij ook! Klik op de knop hieronder en dan zien we elkaar snel live.
Natuurlijk zijn we ontzettend goed in wat we doen, maar dat maakt ons nog niet uniek. Dit wel:
Wat ons anders maakt!
Via onze mensgerichte aanpak en unieke touchpoints® methode bereiken wij jouw doelgroep op inspirerende wijze en stimuleren we ze tot het nemen van actie.
Binnen vier weken ontvang je gegarandeerd leads in ons marktleidende recruitment systeem.
Klanten als gemeente Utrechtse Heuvelrug en internationaal, logistiek dienstverlener Neele-Vat hebben al geprofiteerd van de resultaten van onze wervingscampagnes.
Ook profiteren? Vraag nu gratis wervingsadvies aan voor jouw vacature.
Een wereld waar mensen niet alleen uitkijken naar het weekend, maar ook naar hun werkweek
Goede organisaties geweldig maken door mensen te helpen hun volledige potentieel te bereiken via een baan die bij hen past.
Wij geloven dat iedereen de mogelijkheid heeft om uit te blinken. Door mensen eerder op de plek te laten komen waar ze horen te zijn helpen we organisaties van goed naar geweldig te gaan.
Dream Team - Staat paraat voor uw campagne
de gezichten achter blue Beach
Simon Metselaar
Foto -videograaf
Best reviewed foto -en videograaf van Rotterdam. Als jij ook gelooft dat beelden sterken zijn dan woorden dan zet je mij in voor jouw vacature.
Koen Klein Meulenkamp
Growth Architect
Paid advertising is een vorm van kunst in deze tijd vol technologische vernieuwing op gebied van Machine Learning, AI en Recruitment Automation.
Ontmoet het team
de gezichten achter blue Beach
Werk, gezondheid, financiën en relaties zijn belangrijke pilaren waar het fundament van je leven op wordt gebouwd. Ze hebben allemaal impact op elkaar. Zowel neer- als opwaarts. Door mensen eerder in contact te laten komen met werk en een omgeving die goed bij hun past geloof ik een wereld die met elke campagne een beetje meer in balans komt.
Wielrennen, reizen, campagnes monitoren. Alle drie hebben ze met conversie te maken. Goede input is goede output. En daar is een aaneenschakeling van onderbouwde keuzes voor nodig. Mag je mij voor wakker maken!