Case Shared

Werk waar we trots op zijn.

Smart leads campagne

Shared is een mooie Rotterdamse organisatie die bedrijven vooruit helpt op het gebied van procesoptimalisatie. Na een leuke kennismaking en live demo zijn we aan de slag gegaan met de Smart Leads Campagne. 

De resultaten mogen er zijn! Er zijn twee mensen aangenomen van de vier uitgenodigde campagne afkomstig uit de Smart Leads campagne die 44 kandidaat leads heeft opgeleverd.

We kijken uit naar onze volgende campagne om een positieve invloed te hebben op de toekomst van mensen die we weten te bereiken dankzij onze unieke touchpoints methode®. Zo informeren we de doelgroep over Shared en hoe leuk het is om bij hen te werken! 

Touchpoints methodiek

Wat bedoelen we hier nu mee?

LinkedIn heeft onderzoek gedaan en geeft aan dat er gemiddeld 5.8 maanden en 35 interacties (touchpoints) met de organisatie en de vacature nodig zijn voordat een kandidaat op ‘solliciteren’ klikt.

Opmerkelijk lang als je als organisatie een vacature graag ingevuld wilt zien. Als Blue Beach begrijpen we dit en nemen we geen genoegen met de tijdsduur van 5.8 maanden. Via onze jobmarketing methode kunnen we binnen drie weken maximaal 27 interacties realiseren (afhankelijk van het gekozen pakket) om jouw ideale kandidaat op inspirerende wijze aan te spreken en te informeren over jullie organisatie en vacature.

Kies je voor jobmarketing in combinatie met recruitment?

Dan realiseren we zelfs tot 35 interacties gemiddeld met jouw ideale kandidaat waarmee je de beste kans hebt om hem of haar aan jouw organisatie te binden. En wist je dat je bij een succesvolle plaatsing alleen de W&S fee betaald en je het jobmarketing bedrag retour krijgt? Neem contact op voor een adviesgesprek! 

Kies je voor jobmarketing in combinatie met recruitment?

Recruitment campagnes die je merkidentiteit uitdragen